Whitehorse Yukon 6 sept 08

Na een lange reis zonder vertragingen in Whitehorse gearriveerd. Enkele uren goed geslapen en, na ’n nachtelijke orde verstoring, enkele uren slecht. De kamer genoten waren ook om half zeven wakker en om 7 uur zaten we bij StarBucks voor ’n ontbijtje. Verder hier niets veranderd. Alleen Starbucks was een pandje opgeschoven. Hectisch….

Voel me ondanks de slechte nacht voor de reis en de lange dag erna toch onverwacht goed.

Op Schiphol reeds 5 van de 7 Outdoor mensen welke we o.a. gaan begeleiden ontmoet. De andere 2 afgelopen nacht. Kwamen later en ongereguleerd binnen. Lijken me wel goede gasten. Nog wat last minut inkopen gedaan van dingen welke ik waarschijnlijk niet nodig zal hebben. ’n Space pen niet gevonden. Zo eentje die altijd schrijft. Dus nog meer zekerheden zoeken. Shampo ook niet nodig, maar niks hebben is ook zo wat. Ook nog even naar de kapper geweest. Er was geen stylist aanwezig. Was ook het laatste waar ik gebrek aan had, ik zei nog just short not creativities. Dat kon in 5 min.

Nu op de wip om af te reizen met de bus naar Atlin.? Iedereen drupt binnen. Alles weer inpakken en dan geheel uit de lucht.

See you….

Leo

Een gedachte over “Whitehorse Yukon 6 sept 08”

  1. woensdag 10/9. Na dit berichtje uit Whitehorse niets meer gehoord. Ze zullen wel in de wildernis zitten.
    Stil hoor, maar…over 2 weken ga ik zelf ffe checke.

Geef een reactie

