Well's Gray Park. Sept ’08

Na 800 km via de Amerikaanse grens, Kelowna, Kamloops en nu Clearwater zijn we aangeland in het eerste National Park Van BC  Well’s Gray Park. Na de verbrandde en door de Pine beetle aangetaste bomen rond Kamloops is alles hier weer groen. Vannacht dus enigszins in de wildernis again.

Als ik tank schrik ik me de pleuris. 150 liter tikt ie erin en nog niet vol. Ik schrik en betaal maar vast. Kan niet kloppen. Na 600 km is ie weer leeg. Met 1:4  dus een aanzienlijk hoger verbruik dan ik zelf heb. Leer voor volgende keer. Ik dacht reeds de meest zuinig Camper besteld te hebben. Deze komt wel ongeveer overeen met de brochure. Maar goed ik ben hier ook niet elke dag.

Hier ziet het er dus weer erg mooi uit. Ik koop zo nog een vis vergunning en dan maar eens zien of er nog vis in de sloot zit oftewel  Forel in de creek of het Lake. Dat smaakt al beter.

We zoeken nu een campground. Er is er een bij een Buffalo Ranch. Als boerenzoon heb ik daar toch iets mee. Kijken of ze  nog mengvoer kunnen gebruiken.

Het weer is dit weekend ook prachtig. Blauwe hemel, zon, 25 graden, geen wind, Geen wensen meer. Zelfs koude nachten zodat we dicht bij elkaar liggen. cosy cosy….

Tot horens L&R

ps

Wellicht de komende dagen weinig wifi internet.

Geef een reactie

