Blue Lake Centre. 10 Okt.’08

Vanmiddag aangekomen op BLC (Blue Lake Centre) komend vanaf Valemount in BC zijn we nu in Alberta. De tijd ’n uur bijgesteld. Mount Robson, van onderaf, bekeken en het Visiters Centre.

Daarna Jasper even doorgewandeld en koffie gedronken. We wilden niet al te laat op BLC aankomen.

Kennis gemaakt met de manager Jerry. Z’n vrouw Sandy is in Edmonton. 2 Jaar geleden heb ik hem ontmoet met Hans en Raoul/Margot. Hij beheert Inroads Mountain Sports.

’t Hele park bekeken, maar niet al te uitgebreid omdat het even regende. Samen gegeten met de staff in het huidige staff-house. Er is flink wat werk verzet sedert m’n laatste bezoek 2 jaar geleden.

Lekker meegegeten op z’n Canadees. Ieder voor zich alhoewel Amanda voor de gehele meute had gekookt.

Morgen nog wat in de buurt rondspoken. ’t Spookt hier buiten zowiezo. Gister liep er nog een grizzly over het park vertellen de boys. Bij de camper zag ik vanavond ’n beest weglopen. Kon het niet goed zien in het donker.  ’t Ging redelijk rustig. Waarschijnlijk de moose met het jong welke hier ondanks ieders aanwezigheid rond blijft hangen. Er is trouwens wel een jonge bull die een oogje op haar heeft. En daar heb ik het dan weer niet zo op. Die bull’s zijn staats gevaarlijk. Morgen vroeg maar eens zien….. Riny loopt vannacht niet weg heb ik van haar begrepen.

Groetjes L+R

2 thoughts on “Blue Lake Centre. 10 Okt.’08”

  1. Van harte gelukgewenst met je behaalde resultaat.Als ik lees over Wells Gray ben ik er ook weer even, geniet er van met Riny, groeten Wim

Geef een reactie

