Wwrrroooeemmmm! Mei ’10

De laatste dagen druk met grote groepen High School Kids die Adventure willen beleven op Blue Lake. Afgelopen jaar deden we dat op de abc-run manier. Weinig uitleggen, zelf supporting, veel onzekerheid, geen toelichting of demo’s. Nou dat vind men hier niet gepast. Dus nu geven we instructie op alle onderdelen. Zelfs touwklimmen en hindernissen nemen, vuurtje maken etc. Dat geeft ook meer rust tijdens de wedstrijd. Maar je hebt er wel weer capabele mensen voor nodig nou die hebben we gelukkig.

Dinsdag tussendoor vlug even naar Hinton voor m’n “Roadtest” voor de motor. Ik heb een learners rijbewijs dus ik mag niet met die dikke jongen alleen de poort uit. Dus Bryan bracht me even weg en vertrok ook direct weer met de mededeling je redt je wel. Nog wel de opmerking dat als er iets werd gezegd van de akoestiek van de motor dan moest ik maar zeggen dat ik nieuwe pipes besteld had maar dat de levertijd tegenviel.   Bij de test van de verlichting zette ik ‘m alleen op kontakt. De examinator moest z’n eigen auto daarna ophalen zodat dat geluids euvel  was verholpen.

a38330c0c61

Klaar voor vertrek naar Hinton, zwaar onder de stress te wachten op Bryan. Staat Riny daar met de flitser…….

Driekwartier heeft hij me achtervolgd. Naar mijn idee exadt dezelfde route als ’n half jaar geleden met de auto roadtest. De kritieke punten van die route kende ik. Na afloop 2 opmerkingen, 15 downpunten, je mag er 75  hebben. Zelfs niet de opmerking dat ik niet hard genoeg reed!!! So I passed the test!  Nog weer $22 betalen voor een nieuw rijbewijs met die toevoeging en ik was ’t mannetje. Krijg ‘m over 14 dagen toegestuurd. Dus ’n sms-je aan Riny en toen de vrijheid tegemoet. Even richting Jasper en voluit blazen totdat ik in een heftige regenbij terecht kwam.  Gelijk rechtsomkeert en op huus an! Direct weer ’n kompaslesje.

Vandaag Martine jarig 21 jaar!  Gefeliciteerd meisje. Jammer dat we niet ff bij je kunnen zijn. Dus we vullen de glaasjes hier ook even…..proost meid! Nog vele goede jaren.

Leo & Riny

2 thoughts on “Wwrrroooeemmmm! Mei ’10”

Geef een reactie

